Väntan

God dag! Igår när jag sa att ja skulle försöka hålla mej vaken för att se Rusch hour 2, jag misslyckades. Somnade innan filmen ens hade börjat! haha så nu har jag fått sova ordentligt så nu är jag pigg och utvilad :D
Fortsätter att ringa folk ialla fall samtidigt som jag äter min himla gröt. Har fått napp idag av min hyresvärd så vaktmästaren ska komma och kolla/rätta till det jag har undrat över! Ulla svarar inte så hon är nog fortfarande sjuk så de blir att ringa i morgon också. Den enda jag inte fått tag i, eller jo jag fick tag i personen ja skulle ha tag i men fick veta att det var inte hon som hade med det att göra. Den personen jag vill ha tag i svarar inte förnst efter kl 13 så då blir det att ringa då!
Har inte fått jobba på 3 dagar heller, gissa vem som börja bli otrooligt rastlös?! I morgon jobbar ja iof.. heeeela 2 timmar. Alltså nog är man snäll som accepterar och tar såna skitpass! Men dom lova att om de kom in nått längre skulle ja få ta det istället. Så hoppas hoppas. Sen så hoppas jag att ja får jobba helgen också!
Senare idag blir det att fara och träna också. Skönt skönt =)
Näni nu ska ja och min gröttallrik fortsätta att vänta på vaktmästaren! Kanske hälsar på herr kaffekopp också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0