Tvättstuga

Yes min kvällunderhållning på min lediga helg, kan fan inte bli så mycke mer spännande än så här! Men det måste göras det också, det ska bli så himla skönt att bädda rent. Ren och fräsch och inga minnen! Synd bara att det tog så länge innan tvättstugan var ledig, annars hade det gjorts för länge sedan!
Senare ikväll kommer Lina, vi ska kolla eller rättare sagt hon ska visa mej hur hon gjorde för att ansöka och räkna om betyg till snitt för de där är ta mej fan rena rama djungeln och jag är en civilicerad människa (HAHA)
Har också hunnit klaga den där pastagratängen jag surrat om, men jag har banne mej inte hunnit först idag, antingen är det jobb eller något annat som har kommit ivägen. Men nu äre gjort.
Näni nu äre dax för att hänga tvätt och stoppa in ny
seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0