Träningsvärk

Så där ja då har man jobbat färdigt för denna dag också, blev en kort 8-13 tur. Men dom kan vara sköna dom också, när det var på en ny avdelning och allt, för då är det alltid lite spännande. När jag skulle gå hem ( kände mej duktig idag så jag gick till jobbet) så gick dragkedjan till min jacka sönder, vilken tur man har då och kallt blev det att gå hem..:( så när mamma slutar ska hon följa så jag får titta om ja hittar nån fin jacka på sportringen. 

Och så väntar jag med spänning på en sms-avi. Har ju äntligen beställt mej en ny mobil för jag är så jääävla less på min, ALDRIG mer att jag köper en Samsung! Men fört illfället ligger mobilen i Ånge så ja får väl vänta någon till dag på det.
Igår var ju jag och Lina och träna, och jag kan erkänna att ja har en djurisk träninsvärk idag. Men då vet man att man gjort något bra. Ska hinna dit i morrn också hade jag tänkt när jag ändå är ledig. (vad jag vet för tillfället)
och angående med att riva ner granen så gjorde jag det också.. kors i taket! granen och allt julpynt åkte ut, bara gardinerna kvar men ja tänkte att dom får hänga en vecka till så att jag hinner bestämma vad jag ska hänga upp efter.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åååååå Ems blogg leeeever helt otroligt ;) blir ju nästan chokad;)

2011-01-03 @ 18:45:23
URL: http://mosterbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0