Träning och jobb

Onsdag idag, och denna onsdag startade med ett gympass med lina. Blev ben och kondition idag, och jag tycker fortfarande att cykla på dom där cyklarna är förjävla tråkigt. MEN jag har tänkt såhär. 1.Antingen glömmer man att man cyklar just för att det är så tråkigt eller 2. Man cyklar ändå, och när man gjort det nog många gånger så får man det som rutin och då kan det vara hur tråkigt som helst, men man gör det ändå. Själv satsar  jag på 2an. för 1an kommer aldrig hända, för man får så ont där bak så man kommer aldrig glömma att man sitter på en cykel. Så goooooo... (haha höll på skriva go 2an go 2an men då finns det säkert nån snuski fan där ute som tolkar det som något annat) såå vi struntar i det.
Sen så har jag också jobbat. Och idag har det varit en sånt där jobbigt pass, allt bara blablabla. Men alla kan inte ha en bra dag alltid, man får väl se det så och hoppas på att morgondagen blir bättre ;P går kväll även då.
Sen på fredag ska jag och mor min till stan (om det nu inte är -30) så ja hoppas verkligen att jag hittar mej en jacka, för det börjar vara kallt att gå utan.
Nåja om man skulle lägga sej, har inte bestämt mej om jag ska träna imorn men OM jag skulle göra det är det ju bra om ja inte sover bort hela dagen, börjar ju inte jobba först 13.30 men ändå.
Här är en bok jag läser just nu. Men man är så insnöad på hennes andra böcker, så denna är väl kanske inte lika bra. Men den går att läsa!:)
Jorden har invaderats av en ras som tar över människornas sinnen medan de lämnar kroppen intakt och större delen av mänskligheten har dukat under. Men Melanie Stryder vägrar att tyna bort.

Vandraren, en av de invaderande Själarna som har tilldelats Melanies kropp, har hela tiden varit medveten om hur plågsamt det skulle vara att ta över en människas kropp: de överväldigande känslorna, de allt för tydliga minnena. Men det finns en svårighet som Vandraren inte har väntat sig att den tidigare ägaren av kroppen vägrar att ge sig av och överlämna kroppen till henne.
Melanie fyller Vandrarens sinne med bilder av Jared, mannen hon älskar och som hittills lyckats hålla sig gömd. Det är omöjligt för Vandraren att skilja på sina och Melanies känslor och snart åtrår hon en man hon aldrig mött. Hotet från de andra Själarna gör Vandraren och Melanie till ovilliga allierade och tillsammans ger de sig av för att finna mannen som de båda älskar.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha kul ;) jag tror jag ska träna imorgon! men vet inte vilken tid.. :)

2011-01-06 @ 00:23:55
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0