Städil

Ja ikväll har jag haft städil, så det gäller att ta vara på den tiden eftersom det inte sker sååå ofta haha ;P Men har fått en hel del gjort faktiskt. Bara dammsuga och skura kvar men det tar vi en annan dag!:) Skulle väl behöva renbädda också men det får också bli nån annan dag, kanske i morrn? om ja inte får jobb.
Har jobbat 4 fjuttiga timmar idag, känns ganska kasst att jobba så kort tid men man tar ju vad man får!:)
Börjar ha ett sug efter IKEA också, fast det är iof bara en sak som jag vill ha därifrån haha.. Men det skulle va apsnyggt inne på toan (och ja jag härmar dej lina, men det är för att du har sån bra smak ;) ) sen  är det ju massa annat man vill ha också men man har ju inte riktigt så gott om plats ^^
Seeya!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men vadfan, hade du inte kunnat städa hos mig också när du ändå höll på!? ;) Påminn mig om att ge dig en extranyckel nästa gång vi ses, haha!

Klart jag har bra smak ;) det har ju du med, tydligen! ;) hehe.

2011-01-20 @ 21:31:14
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0