Sovmorgon

Det blev ingen träning idag, jag kände att jag behövde sova istället. Har ju ändå tränat 3 gånger denna vecka, så det är ju inte så dåligt ändå!

Sitter iaf på jobbet nu, är en 45 minuter tidig men ja kände att jag inte orkade sitta hemma och vänta på att klockan skulle bli dax att åka heller. Håller mina tummar och tår för att denna kväll blir bättre än gårdagens. haha inte nog med att det var en blabla kväll utan klockan stannade i köket så vi gick ganska länge och trodde att klockan var 17.50 när det i själva verket var 18.50. Vilken stress man kände då! Men men alla kom sej ju till sängen som vanligt men ändå.. KLOCKJÄVEL!

Nåväl är nu "bara" 40 min kvar.. vad ska man då hitta på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0