Säger bara S.U.C.K!

Har nu hunnit laga lunchlåda tills i morrn, fixat med naglarna, diskat och plockat undan en massor. OCH dom spelar FORTFARANDE! suck säger jag bara, rolig dag i morrn NOT! Men får väl försöka sova ialla fall ska ju ändå upp kl 6 och jobba delad tur i morrn.. jippi!
Här är ialla fall ett par böcker som jag snarast ska införskaffa. Dock så finns Stephanie Meyers bok inte i pocket så den får jag vänta med tills den kommer. Är sån att har jag en gång börjat samla en författares böcker i pocket måste ALLA vara det, för annars blir det konstigt.

(Haha tror nästan det är bra att gnälla i bloggen, för gissa vad. Musiken är TYST eller inte tyst men tystare... peppar peppar!)
Nå väl natti natt!


Journalisten Saga Rydberg åker till Afrika för att rapportera om konflikten i Darfur. Reportagen ska visas i tv-sänd gala, där pengar ska samlas in till en välgörenhetsorganisation. Med på resan följer den unga, populära bloggaren Lena Runhag, något som kommer att få oanade konsekvenser för Sara.



Bree Tanners andra liv berättar den fascinerande historien om den nyfödda vampyren Bree Tanner, som först dök upp i Ljudet av ditt hjärta. Vi får följa de nyfödda vampyrernas förberedelser och jakt på Bella Swan och familjen Cullen, deras möte - och det oförglömliga slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0