Nä men god morgon!

Har fått den dåliga vanan att vara vaken sent som fan och kliva upp sent som fan, men vet ni vad? just nu så gör det mej iiiingenting för jag vill ha och behöver all den sömn jag kan få, för nu är det till att vara workohollic igen, så alla andra tankar trycks bort. För dom tankarna orkar jag inte tänka.
Igår hade jag (och lina) men snackar mest för mej själv värsta baikisdagen. Jag kan inte minnas när jag sist blev bakis så här. Men då har man lärt sig en sak. BLANDA EJ.. hahaaa. SÅ igår ialla fall så sprang lina och kolla om någon av dom 100 pizzeriorna vi har va öppna och tack och lov så hade dom det! Så det blev pizza och tv tittande igår kweelst. Och guuuuud så gott det var med pizza, tror fan aldrig den smakat så bra haha.
Idag då? jo idag har jag seriösa tankar på att riva ner granen, jag är så fruktansvärt less på den! Allt det andra kan ju få vara med nån vecka till men granen. den ska UT! Fast det innebär ju att jag måsta möblera lite annat jobbigt också.. suck. Jag tycker verkligen inte om att städa. Förutom då ibland då man får sina städ il, fast dom inträffar ju dock inte så jätteofta^^
Well tummen ur och försöka heva ut granen...

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha du kan nog tala för mig också! Och det gäller inte bara det om att vara bakis :P

2011-01-02 @ 22:42:34
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0