Men vad faan!

Har just fått tag i yrkesväglederaren och fått veta att hon inte får hjälpa folk som inte är inskrivna på komvux..VAD FAAN!? Det fick jag vänta en vecka med att få veta, nu då ? vem fan ska ja prata med nu då? får väl försöka få tag i en yrkes på LTU då. Men det hade ju som vart smidigt om man kunde ha fått komma till en här i byn och få prata! Men jag tycker att det är jävla lustigt, varför kan dom inte ta in även dom som inte pluggar på vux, vi behöver också hjälp!
Sen så va ju vaktis här i veckan så nu sitter handtaget till balkongen som sten (hoppas jag) lika nöjd blev jag dock inte över toaletten. Där tätades det vara över, fuktskadan under då vad har ni tänkt göra åt den? för är det mögel tänker jag banne mej inte finna mej i det!
I helgen har jag jobbat och det va skönt att ha nått att göra. Var en gode så bra helg ändå med inte så mycke tjaffs. Så fler sånna tack!:) jobbar även nästa helg.

Nu har jag iallafall precis ätit gröt och druckit en kopp skabbkaffe och laddar energi för att åka och träna. Helkropps på schemat idag !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0