Men typiskt!

Jag hann inte ta några sol bilder idag för den bestämde sej för att gömma sig medan jag tränade! TYPISKT! men jag fick i alla fall en bild innan jag åkte, nog för att det är en tråkig balkongbild, men blir man inte glad ändå så säg ?:)
Träningen gick väl sådär idag, maskinträningen gick hur bra som helst men fan så tung cykeln var! Bara att plocka fram sin tjuriga sida då (som oftast inte ligger så långt borta ;) ) haha Idag blev det följande:
  • Överkropp (Nautilus 8 maskiner)
  • Cykel 20 min (7km, niv 7)

Så även om cykeln kändes tung så gick det ialla fall hyffsat. TACKAR OCH BOCKAR FÖR MIN TJURSKALLIGA SIDA!
Tänkte dra nerpå byn om en stund, dom hade kanon bra pris på päron oppa ICA. 13:- för en sån där korg, den ska ja ha ;)
seeeya
Denna syn me sol gjorde min dag !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0