Mat och Träning

Träningen idag gick bra, har kommit fram till att allt går fan så mycke lättare med musik än utan. Cykeln kändes nästan inte ens jobbig idag! haha. Idag som jag skrev tidigare var det helkropp på schemat så följande
  • Helkropp 11 maskiner (Nautilus)
  • 20 min cykel 6.9 km (Niv 7)


Sen var det handling nästan, eller okey jag åkte hem och duscha först och gud så skönt det var. Gymmet är bra och visst man ska svettas, men man ska svettas för att man arbetar inte bara för att det är jävla varmt :S bättre luft där uppe TACK! Tänkte att jag skulle göra en ny omgång matlådor så denna gång blev det Linssoppa. Guuud så gott det är, och enkelt att tillaga (recept/bilder kommer) Har även hunnit förbi mamma och pappa en sväng!:)

I morrn om jag nu inte får jobb så ska jag handla en blommkruka och svänga förbi Marie för hon har ett blommskott till mej så håll tummarna att jag inte tar livet av den blomman också. Jag vet fan inte hur jag lyckas?! jag är jätte noga med att vattna, en gång i veckan lite grann men inte fan har det nån betydelse.. tydligen? En blomma har jag haft i snart 1 år som lever och bambuskotten sen flera år. Dom klarar jag av. Men det är fint med blommor, synd bara att jag har så lite fönster.  Näpp bara vänta på att soppan ska kallna så jag kan portionera upp:)

Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0