Många bollar i luften

Sådär ja, äntligen hemma!:)
Blev en lång och innehållsrik dag idag, började med att jobba 7-16 och det var en hyffsat bra dag idag, men oj så paj ja var ändå när dagen var slut. Sover inte som folk riktigt utan ligger och grubblar mycket på dittan och dattan. Jag har ialla fall kommit fram till att jag ska söka in på lärarlinjen på LTU. Idag på rasten satt jag och kollade på LTUs lärarhemsida och jag känner att det ändå nog skulle vara något för mej. Jag kan ju i alla fall försöka?! Alltid söka in och sen tacka nej om det nu inte skulle vara något för mej, eller om livet skulle se ut annorlunda i höst. Så på måndag ska jag ringa och boka tid med syon på komvux (om man får göra det när man inte pluggar där?!) ska ringa och höra ialla fall för det är inte mycket jag fattar just nu gällande det där. Dom håller dessutom på att göra om lärarlinjen så jag vet inte vad som gäller riktigt och vad jag ska söka för att hamna rätt. Men den som lever får se!:)
När jag slutat jobba blev jag bjuden på middag hos mamma och pappa, och det var ju smarr som vanligt. Kollade lite Tv. Fick även upp ett jätteryck 19.00 att jag skulle åka och träna, så jag satte mej i bilen och åkte dit, men tro fan inte dom stängde 19 då ?! TYPISKT jag som va så taggad! Men får ta det en annan dag istället. Kanske i morrn på timmarna?!
Hade även tänkt göra en tidig kväll. Men det låter som om det kommer att gå jävla dåligt. En "granne" har fest och musiken är inte anpassad för en som tänker sova om jag säger så. Men det gör väl inte så mycke, någon gång kommer dom att få igen !:D mwhaha. Så jag funderar nästan på att ställa mej och göra matlåda tills i morrn. Varför inte när jag ändå inte kommer somna på ett tag. Dax att få in jämna matrutiner, och jag vet att om inte ja ha med mej mat i morrn kommer jag hoppa över lunchen och det är fyfy!
Seya!:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hur kan gymet stänga 19? Har du passerkort får du ju träna till typ 22? :/

Vet du vad du borde göra förresten! Så man ser tid och datum för dina blogginlägg :)

2011-01-10 @ 00:42:24
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0