Kvällen

Har jag spenderat hos mamma och pappa (igen) men det är såhär att jag har fått ett il med att ja ska ha mycket vitt så pappa fick äran att spraya om mina badrums korgar till vitt. Och det blev så fint och finare ska det bli när resten kommer hem från IKEA i morrn (bilder kommer då också).. Läääängtar så det blir inte så sent idag för ja ska upp i morrn för vi tänkte åka kring 9. Jag köpte mej även nya nagellack i dag en svart från Depend med jättetunn spets så man kan dra streck och grejer, så syrrorna har fått vara försöks kaniner ikväll ;P haha men det blev gode bra ändå :)
Är inte dom rakaste linjerna som finns, men vafaan inte illa pinkat för att vara första gången tycker då jag!
seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0