Kallt!

Typiskt så kallt det har blivit igen -16 men det känns som mycket mer!
Har försökt ringa en massa folk idag, bland annat på kommunen men där är dom bara borta. Hyresvärden svara inte och inte heller yrkesvägledaren.
så jag promenerade även ner en sväng på byn för att kolla varför studievägledaren inte svarade och det berodde på att hon var sjuk så kanske inte så konstigt då. Så får försöka ringa i morrn ist och hoppas på att hon är frisk!
Mötte upp Marie på byn också, vi köpte en kycklingmacka på Smultert och åkte hem till henne och åt, gott var det men inte nyttigt! men men gick hem sen så det kanske jämna ut det åtminstånde lite i alla fall?! :P
Så nu sitter jag här hemma och tittar på Simpsons och har mumsat i mej lite oliver och fetaost. Mums säger jag bara, jag älskar verkligen oliver, så gott att bara äta när man är sugen på något annat som kanske inte är så nyttigt ^^
Får se om ja orkar vara vaken för att se rusch hour 2 också, för filmer med Jackie brukar vara helt okey!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0