IKEA

JAAA äntigen har jag fått vara på IKEA! och gissa vem som handla för fulla muggar?! ja du har rätt JAAAG! Jag handlade:
*3 Fotpallar
*1 Pall(en sån som alla har)
*1 Maskroslampa
*2 Vaser
*2 Blommor
*1 Matta
* Galgar
* Sänglakan
* Ljus (så klart?!)
* Förvaringskorgar till tros/sock lådan
Sen handla jag säkert något mer också, men ja e sååå nöjd och det kommer att bli så fint!:)
Vi kom hem kring 18 och då fick jag äta hos mamma och pappa, sen var det hem och städa för det har verkligen sett ut som fan här hemma! men nu är det ganska så bra=) Hade även smsat med lina under dagen och vi taggade på att gå på damions release fest, fast sen va vi inte sugna längre utan tänkte att vi kunde ta ett glas vin hemma hos mej och bara ha det allmänt trevligt. Men efter en stund så kände vi "men vafaaan" klart att vi ska dit. Sagt och gjort så smeta vi på oss ansiktet och drack lite till och gav oss iväg. Och möttes av en mila kö! Vi tänkte väl till en början att ja men det brukar väll gå ganska snabbt? men jo thjeeena, efter en stund kom vakterna ut och skrek " det är fullt, det är en ut en in som gäller" och vi tänkte fortfarande att det säkert är nån som lessnat, blivit för full eller nått så vi stod vackert i kön en stund till. Dock var det som ingen som gick ut och det var KALLT (efter en timme är man genomfrusen) och vi sket i det hela. Lina gick hem till sej och jag till mej, men inte var jag sysslolös för det! nej du jag satte igång att skruva ihop mina möbler jag handlat på ikea. så nu är allt ihopsatt förutom lampan som jag tänker plocka ihop i morrn.
Men nu är det sängen som gäller, pappa kommer i morrn och ska hänga upp lampan åt mej! :) Bilder kommer också sen (nu när ja kan fota när det är städad haha)
seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0