Herre guuuud

Herre gud (som alla turkar sa) funderar på att ringa min hyresvärd i morgon, nu är jag less, igen.. tror ni inte att handtaget till balkongdörren har lossnat igen?! Jo då men det är inte så konstigt skruvar man fast nya skruvar i samma hål som dom gamla satt i, vad händer? just det dom lossnar och det behöver man inte vara smart för att fatta^^
Sedan har jag inte så vackra lister i badrummet, dom är inte tätade och då blir det mögel, eller vad det nu är. Men det ser inte ut att vara det minsta bra, så jag tänkte ringa och göra dom uppmärksamma på det. Och jag HOPPAS att dom gör nått åt det ;) skulle inte sitta fel med nya tapeter där inne. Sedan funderar jag på att fråga om man får byta ut badrumsskåp, det borde man väl få göra?!
Inte så vackert va?!
Vet ni vad jag fått också?! en ny TV, eller en nygammal TV men den är större än den andra jag hade, fast denna är såååååå klumpig men den får duga. Ser ju inte så ofta på Tv ialla fall! Så när jag väl ser så får jag ialla fall se på större bild;)
Och här är min nya klump, med bättre bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0