Godkvällens!

Kallt blev det också, verkar som om han där uppe har mycket svårt att bestämma sej för vad det ska vara för väder. Tycker ialla fall han är dålig på att "axla sin mantel" om man säger så! Ge oss liiiite värme tack:)
Jobb blev det idag också, 7-16 och idag var vi snabba. En bra dag helt enkelt!

Efter jobbet så åkte jag förbi Marie som var i fullgång med bakspaden. Jag skulle jo få min lovade blomma idag, men fick inte med så många rötter så nu står den i ett  vattenglas och jag hoppas på att det tar sej :P så att den inte hinner dö innan den hinner börja leva, men då är det iaf inte mitt fel ;) haha.

Håller på med matlådor (igen, men jag har blivit skitnoga med jämna måltider och då underlättar de många gånger om det redan finns klart) Idag blev det "soppan" har komponerat den själv ;P Recept kommer"! sen så blir det inte så mycket mer idag. Ladda inför träningsdag i morrn kanske? dvs bara ta det lugnt och njuta av mitt nya nummer av Cosmopolitan
seeya!

Kommentarer
Postat av: Lina

Duktiga du som börjat äta regelbundet! I'm proud! :D

Såg du förresten pastagratängen jag gjorde i helgen? Den borde du prova! Bara kalkonpålägg, paprika, purjolök, pasta och ost - goooooott! ;) Fast man kan ju egentligen ha vilka ingredienser som helst..

2011-01-18 @ 21:19:58
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0