En lång dag

Idag blev det en sån där lång dag, började jobba 7.30-13 och sedan iväg och träna idag blev det:
  • Helkropps (11 maskiner, Nautilus)
  • Cykel 20 min (slog mitt rekord med 0.2 km så nu är det 7.5 Wihoo!) och idag var det nästan skönt att cykla, det tar sej! haha
Sen skynda hem och duscha för jag fick nämligen ett till jobbarpass idag mellan 15.30-21 så nu är man färdig som artist! Egentligen hade jag tänkt laga pastagratäng idag men det blev ju som inte så det får jag göra i morrn efter jobbet, så jag har några matlådor! Har en heeel vecka jobb framför mej så det är ju bra om det finns, och denna helg ska jag banne mej vara ledig, hade tänkt baka colagrottor och hallongrottor så en påminnelse till mej själv är att komma ihåg att ta godislådor från konsum nästa gång jag är dit, mest troligt i morgon så få se då hur skarpt minne man har (HAHA)
Nä nu kallar sängen, en annan ska ju upp kl 6..
seeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0