Denna dag

Nu var halva måndagen över och jag blev ledig! Skönt för man behöver en ledig dag efter 5 jobbardagar.
Som jag sa igår så skulle jag försöka att inte sova bort hela dagen, så jag klev upp kl 10 (men hade mer än gärna velat legat kvar) åt min grötfrukost (inte så gott när man inte är hungrig på morgonen, men ner skulle det) och sen iväg till gymmet. Idag sysselsatte jag mej med följande:
  • Helkroppsträning dvs mina 11 maskiner (Nautilus)
  • 10 min rodd
  • 20 min cykel
Så jag är ganska nöjd över dagens pass!:)
Senare åkte jag och lina på röda korset och kollade samt att vi handlade lite. Keso och oliver fick följa med hem idag så till lunch/mellis blev det en fibermacka med keso och en banan. Mums!
Har också försökt ringa yrkesvägsledaren men det klipper bara?! whyyyy ja som vill ha hjälp så ja hamnar rätt, men de e bara fortsätta att försöka!

Nä hä de här duger inte, man man kanske skulle ta och börja laga middag. Gör lite extra så då kan ja ta med mej till jobbet också, för ja hoppas dom behöver mej i morrn ;P

Kommentarer
Postat av: Marie

Hon har säkert haft RÖVA full idag kan jag tro :)

2011-01-10 @ 19:15:25
URL: http://mosterbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0