Bakning

Japp ikväll har jag bakat, och misslyckats haha.. oket dom smakar väl som dom ska men dom är INTE vackra att se på. Men jag tror det beror på 2 saker. 1. Jag hade för stora formar 2. man ska inte ha fullkornshavregryn i kakor för det blir mindre kladdigt då. Men då vet jag ju hur ja ska göra nästa gång^^  Men ja ska hinna med att baka mycket.. Nya cokagrottor, hallongrottor, sommarkaka i muffinsformar, tårtor ja u name it. Är ju som trevligt att ha något att bjuda på.
Sen så erbjöd sej pappa (!!!!) att köra till IKEA på lördag så gissa veem som längtar och på söndag ska jag banne mej spela bingolotto (kärringvarning) men jag tänkte ju bli miljonär och resa till Indien.. sådetså!
Detta är lite av det jag funderar på att införskaffa.. sen trillar det ju alltid dit mer! haha
Men det finns ju sååååå mycke man vill ha, men vars ska man ha allt ?! Sen är jag ju väldigt mycke inne i Brunt (som mina fondväggar, soffa och vardagsrumsbord är) vitt, grönt och svart.. Snyyygt fast jag vill ha lite mera vitt så jag funderar på att måla om min TV bänk och mina tre tripp trapp trull hyllor är.. men jag får se!:)
Och så ska ni få en bild på mina misslyckade kakor, eller som linda sa "ems charmkakor" ;) gullunge!
och detta är dom fina! hah
Sen tänkte jag visa mitt kakfat som jag fick av farmor i julklapp, fast just nu används det som fruktfat
Seeya

Kommentarer
Postat av: Lina

haha du har nog ändå råd att resa till Indien även om du inte vinner på Bingolotto ;) När far vi btw? ;)

2011-01-25 @ 22:44:35
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0