Vuxenpoäng!

Tog mej en regäl sovmorgon idag (hade fan legat längre) men klev upp för jag hade lovat Bea om jag var ledig att skjutsa henne och hennes kompis från skolan till älvsbyvärken när det var så kallt. Så kl 13 var jag en snäll storasyster som stod och väntade utanför skolan. Skjutsade dem och åkte till återbruket där jag laddade upp med några böcker inför Göteborgsresan och sedan vidare till banken, måste nämligen skaffa mej internetbank. För jag ska anmäla mej till Högskoleprovet och då kan man endast betala med Internetbank, Visa eller Mastercard och jag har inget utav det ^^ så har som sagt skaffat mej internetbank idag (vuxenpoäng) och medans jag lika så var där så fixa jag så att jag har ett visa kort (ännu ett vuxenpoäng) så nu ska jag se om jag bemästrar det där med internetbank också! sista inbetalningsdatum är ju i morgon!
Ialla fall när jag var färdig på banken åkte jag tillbaka till hallen för upphämtning men var lite tidig så jag gick in och kollade. Gissa om jag saknar att vara där nått?! en tränare där frågade om jag inte var sugen på att komma tillbaka, javisst såklart jag är men jag har inte tid :( blir som glad av att vara där på något konstigt sätt!
På kvällen åkte hela familjen-pappa upp till vidsel, det är nämligen inte bara alla hjärtans dag utan även min Morfars födelsedag idag (och Trojas) så vi åkte upp med en bukett blommor!:)
For hem och åt och så vidare till gymmet, och idag tror jag att motgångarna har släppt *peppar peppar* den enda maskinen ja inte klara av var den som man vrider överkroppen på för min ischias har börjat bråkas igen. Och för att inte tala om cykeln, antingen gick det förjävla bra idag (vilket jag hoppas) eller så var det fel på maskinen... hoppas bara att det  var jag som var duktig;) haha så följande idag:
  • Helkropp Nautilus 10 maskiner(11 ivanliga fall)
  • Cykel 20 min 9.7km (fattar ni varför jag är nöjd?!)
Så sammanfattningsvis var det förjävla roligt att träna idag!
Nä nu ska ja se om jag bemästrar det här med internetbanken! håll tummarna haha ;)
Seeya!

Tack! jag vet bara inte vad jag ska svara, eller vad jag vill säga.
Du vet vem du är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0