Vuxen?

När fan vet man att man är vuxen, hur är man då man är vuxen, vad klassas som vuxen?
Att det ska vara så himla svårt att få jobb, speciellt när man VILL jobba! Vad skulle man passa att jobba med då? Jag vet att jag vill arbeta med människor. Sen så har ja ju surrat om att jag vill blir lärare, men det är så mycke annat jag också skulle kunna tänka mej att jobba med. I en affär kanske? Alltså liknande gårdings eller kicks. Jag är ju jätteintresserad av smink osv, det är ju något jag brinner för. Men är det ett jobb att satsa på? Varfför ska det vara så svårt att veta vad man vill bli då man blir stor? Kommer man någonsin på det? Sen har jag detta il igen att jag vill inte bo i byn nå mer, jag vill här i från! Tror ändå jag skulle nöja mej med lule, men problemet är ju att jag håller mej ju någorlunda bra med jobb här så hur gör man då? man kan ju inte bo i en lägenhet om man inte kan betala för det.

                                      Varför ska det vara så jääävla svårt att bli "vuxen" ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0