Trötta fötter

Ja efter 7 timmar och många kilometer senare på stan så har man ganska ont i fötterna nu ;P vi började med att åka till myrorna på järntorget och kolla och jisses vad grejer! Köpte mej en väska där för 50 spänn DÖNÖJD och en tröja som lina tyckte att jag skulle ha. Men jag blev inte lika imponerad som jag trode att  jag skulle bli, men gode mycke större än myrorna i lule iaf ;P
Senare tillbaka till centrum där vi vandrade omkring över allt, köpte mej ett par skor som jag älskar hade likadana i sommras men som jag fick snöra i Turkiet men var så nöjd med dom så jag var tvungen att ha ett par till! köpte även ett längre baslinne, knästrumpor, minimascara säkert något mer också men det viktigaste är att vi efter en jävla runda på backaplan äntligen hittade skopunkten där jag köpte dom där skorna som jag såg i happaranda som jag blev så kär i och ett par andra skor för 50 spänn!

Dagens bästa: vi står inne på H&M och kollar på rean. Lina står och kollar och ser 2 "killar" röra sig, hon tyckte dom var jävligt långa, så hon var tvungen att kolla igen för hon trode hon hade blivit knäpp tills hon ser att det är 2 skyltdockor men ingen personal som puttade dom.

Sen har det varit en helbäst dag och orkar inte skriva om allt, men en liten uppdattering blev de då!
nu ska vi laga sushi så..

Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0