Träning

Yes morrgontrött ja me nanting men upp skulle jag! Gick hyffsat bra idag ändå, la till lite kondition och det gick bra. Har även bestämt mej för att på måndgar ska jag lägga till 10 min cykel random hill före styrkepasset eftersom jag lagt till på onsdags och fredagsträningen! Vill ju börja ser resultat nu ;) 

 *Cykel random hill 10 min 5.5km
 *Helkropps nautilus 10 maskiner
 *Cykel random hill 20 min 11.2 km


Har kommit fram till att random hill här roligare, men tyvär så bränner det inte lika många kcal. Men det kanske är värt det när man tycker att det är roligare, man får väll varva!

Hem och snabbduscha för jag hade ju även lovat Lina en promenad, så efter 13 så kom hon och vi började gå. Hann med en massa under promenaden. Posta räkningar, ta en latte, och köpa propplösningsmedel(kul va?! men avloppet i duschen muckar så man har ju inget större val) samt att ja köpte en "key board" på blommor och ting, halva priset snacka om fynd ;) Så måste snacka med pappa som har en borrmaskin så jag får upp den på väggen.

Sitter för tillfället hos mamma, ska med lina och äta onyttigt kl 17 och sen 18.30 på ljuspartyyy ;)
visar bild på min key board senare..

seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0