Träning

Yes träningsdag idag som alla andra fredagar, underkropp och kontidtion idag och taggen sitter fortfarande kvar ;)
  • Underkropp 6 Maskiner Nautilus
  • Cykel 20 min 7.9km
  • Crosstrainer 5min
  • Rodd 5min
Första gången och absolut inte den sista gången på crossen, fyfaaan va tungt. Men det är bra ;) Så crossen och rodden ska in till att börja med i onsdags(överkropp) och fredags(underkropp) träningen. Och förhoppningsvis ska man orka med än 5 minuter på crossen inom dom närmsta månaderna haha..
Nåväl nu hopp i duschen och till apoteket. För att inte glömma att ja jobbar hela helgen också, kort pass idag dock 16-20 men i morrn och söndag är det 7.30-10.30 och 16-20 som gäller så några timmar till fick ja mej ju denna månad ialla fall.
Kanske rent utav drar en kondispass i morrn på "timmarna" va annars ska man göra lixom..Neeeeej ja tänker inte sova! haha
Seeya!

Kommentarer
Postat av: Lina

Inte sova!? OMG jag är impad ;) vänta till kl ett så gör vi sällskap till gymet ;)

2011-02-25 @ 16:56:00
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0