Träning

Ja jag måste ju säga att min motivation till träning är lika med 0! Allt känns så tungt just nu =( men det där väll bara att kämpa på antar jag.

  *Överkropp 6 maskiner
  *Cykel 20 min 7.4 km (fyyfan!!!)

Ikväll kommer Linnea också så vi ska snöra in en till hårfärg så slingorna inte är så ljusa? eller nått sånt tror jag då att hon sa:P eller så var det något med att det intev blev jämnt utan ljusar i hårbotten så ja hoppas det blir som hon vill denna gång !:)

Näpp bara att jobba vidare!:)

seeya!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack söta du:) Jag har gjort dom själv, jag vet inte hur jag ska förklara det jag har skurit ut från men det är som ett stort klistermärke ;)

2011-02-12 @ 01:58:41
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0