Tack!

Först och främst vill jag tacka alla som grattat mej på min födelsedag. Tack så  hemskt mycket !:)
Igår fredag så jobbade jag kväll, så självklart så hade jag med mej tårta dit som jag bjöd på! Och så har jag ju den turen att jag har bra arbetskompisar också! och utav en av dom H fick jag en present, ett jättefint halsband från Våga. Detta kan man hänga enga berlocker i så det ska jag kika på nere i Göteborg
Av snälla mor och far samt syskon fick jag min efterlängtade frys! Så i morgon så ska pappa komma och baxa/koppla in den vars den ska vara. Dom var också förbi så klart på förmiddagen (bea och madde sov över hos mej) och drack kaffe och käka tårta. Fick också en jättebukett med blommor, jag ÄLSKAR att få blommor!!
Av lillasyster Bea fick jag ett hjäta som hon köpt i Jokkmokk
Av mormor och morfar har jag fått en dator! en Acer, fast jag har inget kort på den just nu men ska visa den så fort jag kan!:)
Och så av brudarna såklart! fick jag ett jättesött armband och ett våffeljärn. Dom tyckte att jag tjatat så länge på detta järn så dom tyckte jag behövde ett! Dock fick jag ju ett i julklapp så jag ska byta in den mot eventuell locktång, så ja kan säga att jag fick en prima locktång av dom ;) Sedan ikväll var det meningen att vi skulle ut och äta, men dom rackarna hade andra planer (tydligen ;) ) Så Marie och Lina kom och hämtade mej (detta medans jag fortfarande trode att vi skulle äta ute) Men de körde bara förbi restaurangen och jag tänkte "jahaa?, ja dom kanske ska hämta David för han inte riktigt var färdig eller nått. Men när jag kommer in i köket så ser ja ju att dom har fixat värsta hemma middagen! Racklett heter det så? när man steker sin egna mat i små små stekpannor. Huvva så gott det var och jättemycke bättre än att äta ute! Så TACK, Lina, Marie, Alice och David (och Sandra fast hon inte var med)En helt underbar kväll med vänner och melodifestivalen:)
Så nu sitter jag hemma i min soffa och tänker på allt bra och fint man har fått, borde väl egentligen sova men njaaa!:)
Seeya!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att du gillade presenterna! :D

2011-02-06 @ 00:48:56
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

Tur att du inte blev besviken över att inte få äta ute iallafall ;) tyckte de var sjukt mysigt att sitta å äta så :) åsså har du ju äntligen fått känna pulsen i min mage ;) HAHA

2011-02-06 @ 13:55:55
URL: http://mosterbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0