Slöjdlärarinna?

Haha ja de e sant, bemannings ringde mej och fråga om jag kunde vara textilslöjdslärarinna idag.. Det hade iof varit jätte trevligt men det var till 14.30 och i vidsel av alla ställen, så det skulle bli lite tight om tid tyvär :/ men sen så är jag ju inte ens utbildad lärare, vad kan jag lära ut? vi kanske skulle ha haft kasta garnnystan på varandra krig istället ;) haha Fick även ett erbjudande att vara lärare i vistträsk men nej.
Nu har jag ialla fall packat färdigt, tror jag HOPPAS jag. Jag vet att jag har ett par byxor hos mamma och pappa som jag måste hämta och köpa rollon, frukt och så på apoteket och köpa det starkaste receptfria värkisarna dom har! För det här är inget kul, har smort med Zon men det hjälper föga. Det enda som hjälper är värmekudden.. så undra om det finns sånnadär som man bryter i så blir dom varma som man kan ha i skorna tex. Sånna borde väll gå att ha bakom ryggen också ?! vetevärmaren är ju liite jobbig att ha med på tåget för man kan väl inte värma den nån stans. Meeen blev faktiskt nysst tipsat om Voltaren tablett.. så kommer nog att köra på den!:)
Nä kolla igenom packnigen, ut på byn och fixa det sista och sen bara invänta avfärden!!
Seeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0