Rörigt inlägg jajjamen!

Hej och hå en dag fylld med saker ! Tog en rejäl sovmorgon som jag verkligen förtjänade och skönt var det, mitt i min snoozning ringde mamma och frågade om ja kunde åka förbi Älvsbyel och kolla om dom hade nån minifrys (fått en som present) vilket jag gjorde (såklart!).
Åkte direkt till jobbet och hade hela 4 timmars arbetsdag idag, men bättre än inget alls och det kan vara ganska skönt att ha en dag som är kort, men samtidigt känns det som att när man lika så är där kan man vara en "hel" tur. men men.
Efter jobbet åkte jag och handlade hem ingredienser (och som vanligt hade jag handla lappen hemma, men så bra minne som man har ...harkel... så kom jag ändå ihåg vad som skulle handlas)
Efter det till frisören. Ibland ska man ha en himla tur för jag ringde igår och frågade om om hade någon tid och då var det en som precis avbokat så jag fick tid idag! och skönt är det att ha håret klippt, är så grymt irriterande när man ska dra fingrarna genom håret och det fastnar över allt! Men nu är det fint =)
Väl hemma satte jag igång med att baka på direkten : Tårtbottnar och kakbottntar till en tårta vars namn jag fortfarande vaken kan uttala eller stava! haha
Detta är då baket från tidigare i veckan
Mamma och pappa kom förbi också med frysen och jag är sååååå glad!:D Har velat ha denna frys så himla länge, så då kan man göra sina storkok/bak och frysa ner så man slipper äta samma mat flera dagar i rad för att det inte ska bli dåligt vilket har hänt ett x antal gånger haha.. ush!
Lina har också varit förbi och vi har BOKAT BILJETTERNA TILL GÖTEBORG! fan va härligt det ska bli att komma bort en sväng!:D handla, ta en kaffe på stan och bara vara, och det bästa är..ingen jääävel vet vem man är så man kan vara hur fan som helst! haha ;P
Denna köpte jag hos frisören idag, hon sa att den var bra för lite torrt hår så jag får se då !:)
och här är mina nya skor, dom bruna Uggsen jag hade gick sönder, sulan lossna =( så då fick jag reklamera dom och välja ett par andra.. och valde dessa och fick lägga 100 spänn i mellan så jag är som nöjd ändå! Får köpa nya Uggs nästa vinter sitället.
Nåja om man skulle göra det sista till tårtorna då, och ursäkta för ett lite rörigt inlägg men jag är också rörig som fan så det kanske är lämpligt ändå
Seeya

Kommentarer
Postat av: Lina

Du sa det själv.... ;)

2011-02-03 @ 22:53:53
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se
Postat av: L.Larsson

Tack så mycket ;) :)

2011-02-03 @ 23:31:21
URL: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0