Nu ni!

Nu är min frys på plats, äntligen !:D Jag säger det igen jag är så JÄVLA NÖJD!!
Sen har jag sett en kul sak i Halens katalogen, kom ni ihåg när jag tyckte att jag var så jävla fyndig som satt upp en stång för köksredskap i köket ovanför spisen? när jag satte upp den med dubbelhäftande tejp och trode den skulle sitta kvar... vilken den INTE gjorde! haha på mej ^^ men ialla fall jag hittade denna i katalogen och kände att det kanske skulle vara något.
de är med sugkoppar, eller vad det nu heter, så den borde väl ändå sitta fast! Så det är nästa sak på inköpslistan, men jag får se kanske hittar nått liknande nere i Göteborg:)
Nä nu vettefan va ja skulle kunna göra, men tror det blir att göra ingenting för en gångs skull. Ska ialla fall se Wallander ikväl..
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0