Nu är det nära!

Om ett dygn sitter jag och Lina på tåget ner till Göteborg och oj så jävla roligt vi ska ha det! Me njag håller tummar och tår för att min rygg ska sammarbeta, böjde mej just ner och det sa KNAK! så nu har jag ont på både höger och vänster sida.. rygjävul nån som vill byta ?! Blir att börja om med jämn dos av Ibumetin igen, maxdos om dagen sa sjukgymnasten skulle hjälpa. Så hoppas hoppas för ja kan knappt röra mej =(
Idag har ja ju som sagt följt med mamma till Sunderbyn (hon skulle på möte) och medans hon diskuterade eller va hon nu gjorde där uppe så satt jag i fiket och räknade matte, gick faktiskt hyffsat bra men behöver hjälp eller med tanketid för att förstå en viss sak. Var ju till Vux idag men hon jag skulle ha tag i var inte där men fick ändå tag i en mattebok som jag kopierade ur så jag har 1a kapitlet som ja kan roa mej med.
Under kvällen har jag umgåts med mina syskon och senare när jag skulle hem hämtade jag upp linnea, så ikväll är min blogg klaaar.. Vad tycks? Själv är jag då himla nöjd och tacksam över att ja känner en som vet hur man gör det här ;P för skulle jag göra det själv skulle det se ut som ja vet inte vad^^
Nä fortsätta packa och trycka i sej lite Ibumetin och hoppas på effekt!
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0