Munskydd, vitpeppar, proviva och handsprit!

Yes eventuell magsjuka på jobbet, guuud så trevligt. Så just nu knarkas det vitpeppar, bär munskydd, ska köpa proviva och överanvända handsprit! Inte en chans att ja ska ha magsjuka då jag ska ned till Göteborg!

Så när jag slutar blir de raka vägen hem i duschen! Sen handla proviva och handsprit och sen till mamma och pappa och tvätta kläder. Blir nog även att slinga Beas hår (vad var det jag sa!^^)

Skulle egentligen laga midda med tjejerna ikväll men marie tyckte jag skulle hålla mej borta, av någon konstig anledning?! ;) haha förstå henne faktiskt!

Nä ska nuta av min rast lite, hade det inte varit så förbannat kallt hade jag nog gått ut och gå, vågar inte lägga mej och vila heller för jag har bara fått sova 3 timmar i natt så jag blir nog mer död än levande om jag lägger mej ned och vilar nu, så den risken tar jag inte heller^^

Seeya!

Kommentarer
Postat av: L.Larsson

Haha, precis ;)

2011-02-13 @ 12:33:01
URL: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0