Morrgon!

Eller god förmiddag välj själv! Tror vickpoolen har glömt bort mej, dom har inte ringt på 2 dagar?! vad äre här? jag som hade hoppats på att få jobba dagarna innan Göteborg, men men hoppas ja få rjobba som fan efter då istället. Håll tummarna!
Sitter ialla fall här med morgonkaffe, kära mor ringde och väckte mej för en stund sen (eller ja var ju iof vaken men hade inte idas kliva upp) och frågade om jag var ledig (ja) och undra om jag ville följa med till Sundebyn, hon skulle dit på kurs så jag får roa mej själv nån timme där. Inga problem om jag nu får börja läsa matte b för då ska jag sitta och räkna det. Ligger ju som efter ett kapittel eller två isånna fall. Och iochmed det så har jag ju även nått att göra på tåget, så Lina om jag kör fast vet ja ju vem ja ska fråga!;)
Och så skulle Marie kolla med en om hon hade en bok till salu så ja hoppas hoppas, så slipper jag beställa!:)

Nä ni om man skulle få tummen ut, mamma kommer 12.30 och man vet ju aldrig hur länge det där på Vux tar.
Bjuder på en gammal Brändöbild, dit ska jag i sommar!:)
Seeya!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så du fick börja läsa iaf? :) Haha ja du har ju att göra med matteproffset nr ett såååå bring it ;) haha.

2011-02-15 @ 23:06:48
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0