Ljusparty

Nu har jag varit på ljusparty och det är sååå kul! Men det jobbiga med det hela är ju att man vill ha så mycket, men det är ju dock inte helt gratis utan det kostar en bra slant! Men ack så värt det! Köpte ialla fall Melts(svart körsbär och Mullbär) och värmeljus (meditate) och dom luktar så ruskigt gott! Längtar massor tills dom kommer =) Tänkte även vara värdinna för ett eget Partylite party nån gång framöver, Intresserad? Har ett partylite ljus tänt nu som man fick med sej från partyt och det luktar redan jättesmarr ;)



Sen i eftermiddag har jag även hunnit leka rörmockare, avloppet i duschen kläggar ju igen nån gång om sänder så ja köpte medel på gårdings och wips nu är det som nytt. Nog för att en swimmingpool inte skulle sitta så fel men kanske inte så lämpligt i en dusch?! haha
Nåväl hoppas morrgondagen bjuder på något trevligt, jobb kanske?! Annars så ska jag nog städa för det behövs^^ kanske köpa hem några tulpaner också? För är det inte så att det är så himla trevligt att komma hem och så står ett par blommor på bordet, jag tycker ialla fall att de e dömysigt!
Att drömmar kan göra en så upprörd att man är arg när man vaknar, men om man bryr sej om det man drömmer om så kanske det inte är så konstigt, för ja det känns fortfarande. memories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0