Its over

Då var denna jobbhelg också över, jobbar även dom två nästkommande helger så jag vet ju vad jag gör. Helgen har ialla fall varit bra har varit på både Ugglan och Nyberga, bra att vidga sina vyer lite ;) men lite kollri i skallen blir man när man är på två olika ställen under samma dag men allt går ju!
Igår efter jobbet var jag hos mammi och kollade på melodifestivalen och jag var så nöjd då Nicke Borg gick vidare, shit va ja rös då han sjöng så den låten måste jag ha tag i ;P Annars hände det inte så mycket.
Har som inte så mycket att skriva egentligen, har som bara jobbat och tränat i helgen så.. men vi får ju se vad morgondagen bjuder på, ser fram emot ljuspartyt ialla fall för jag SKA beställa melts dom är så lovley!
Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0