Intro

Oj så skönt det var att sova i sin egna säng med sitt egna täcke och sina egna kuddar! Det är nog bland det bästa med att komma hem!
Igår så körde jag då syrran till hallen och åkte till Nyberga där jag fick mitt schema, 4 timmars pass men som sagt går ja ju på timmlön så jag får ju jobba utöver det också, och det har redan börjat rulla in jobb ;) dock tror jag att Februaris lön inte blir så stor.. men ja klarar mej ju ändå och får hoppas att det blir myyyycke jobb i mars.
Idag ska ja på Nyberga och ha intro ikväll (helt underbart att man får introdagar!) men det är mycket att lära sej för jag ska springa emellan på 3 avdelningar vad jag förstod eller så ska ja va på olika avdelningar från kväll till kväll, men jag får se det blir nog bra ialla fall =)
Nu är det kaffekoppen nästa!
Seeya!

Kommentarer
Postat av: L.Larsson

Bra, då är jag inte ensam om det ;)

2011-02-22 @ 23:00:54
URL: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0