Home sweet home!

Blev lite förrändringar sen ja skrev mitt senaste inlägg. Blev inte alls Frölundatorg fredagen utan vi drog till Scandinavium och kolla på Skellefte (she left you)-Frölunda. Dock en tråkig förlust för Skellefte men så går det när man tar ut segern i förskott! Efter matchen for vi "hem" duscha, drack vin och gjorde oss iordning för en natt på stan med målet Sticky fingers. En ganska bra club faktiskt flera våningar och på varje våning var det olika slag på musiken. Turkar fans det också gott om och jag tror fan alla hittade mej.. leeeeeeave me alooone! Vill ja ha en turk åker jag till Turkiet så det så! haha. Standard efter utekväll blev Donken och gissa vem som hade sjukt ont i fötterna! Hade på mej mina nya skor (köpte 3 par ;) ) och det var höga kilklackar.. aj aj men snygga som faan är dom! Lina hade också på sig kilklackskor och hon fick inte ont i fötterna som vanligt folk utan hon fick ont i skorna ;) aha fast ja ska inte säga så mycke för jag sa en hel del dumma saker jag också ^^ men sån är jag! Hemma var vi ialla fall kl 4 och jag var död.

Lördag: så klev vi upp 9, inte mycke sömn här inte. Gjorde oss i ordning och åkte till Frölunda torg. Men läskig busschaffis var det då, han frågade oss om man skulle ta höger eller vänster?! jamena vem fan är det som kör? sedan hade ju jag ingen jävla aning om vars man skulle köra heller ;P
Frölundatorg är jätte stort med affärer över allt, bland annat Newyorker som är en helkul affär som har många olika stilar på kläder, hittade dock inget till mej själv som ja kände att jag hade råd med men hittade några snygga tröjor till syrrorna. Tack och lov så på hemvägen var det en annan chaffis, annars vet man ju inte vad som hänt! Sedan var det ju bara att stressa delux.. buss hit och buss dit och så framme hos sandra, snöra ihop det sista och iväg till bussen som går till centrum, väl framme kom vi överrens om att jag skulle gå på Paprika och köpa mat till tåget men så klart hade dom stängt (fem jävla minuer före jag kom) så det blev sallad från en kiosk istället och så klart får jag en äckeljävla sallad med vitlök..fyfan!
Tåget var ialla fall ganska underhållande på kvällen, både jag och lina var övertrötta så ni kan ju räkna ut hur fel vissa saker sas, men kul hade vi då ;P haha
Idag då? jo jag har hunnit sno mammas tvättmaskin för att göra bort tvätten (vill inte ens tänka på all disk ja ska diska då jag kommer hem) och kl 13 ska jag köra syrran till en idrottlektion. Efter det ska jag till Nyberga och skriva på en tillsvidareanställning på 38%, och jag går på timmlön så jag får jobba utöver det också, tack och lov! men det är skönt att vara garanterad några timmar i alla fall. Ska få gå intro i veckan också !:)
Nåväl.. seeeya

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt att du tog det vikariatet - och att det är med timlön! :) Bara hoppas jag får fortsätta på Fyrklövern, är faktiskt gode skönt att veta att man har jobb om än inte 100% annars vet man ju aldrig. Då börjar vi ses på Nyberga också - himla förföljare!!!!! ALLTSÅ ALLVARLIGT! ;)

2011-02-21 @ 23:02:19
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0