Hårfärgning och Semlor

Sådär ja då va denna dag också till sitt slut. Har hunnit med en hel del ialla fall på kvällskvisten! Mamma slutade jobba 17.00 så då for vi till sportaffären för dom hade ju storrea idag så jag hittade mej en jacka(!!!!) och ett par byxor så jag är ju som nöjdast just nu:) När jag kom hem kom Linnea med hårfärg i högsta hugg, så det är det jag pysslat med ikväll. Vi ska lägga i lite  mer färg i morgon kväll efter jag slutat jobba också! Och så har ja hunnit baka semlor, minisemlor så dom passade Linas bråkiga mage perfa ;) Även syrran och sessy var förbi:)
Nä nu blir det snart dax att sova, ska ju orka gymma i morrn före jobbet ;)
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0