gokvällens

Kvällen! Idag har ja jobbat (som vanligt) mellan 7 - 15.00 och idag har det malt på ordentligt i skallen. Först så håller dom på att bygga om på grannavdelningen så man hör alltid och konstant hur det borras.. trevligt! Sen lite andra saker som ja inte kan skriva om här. Men är lite lagomt mör i skallen.
For också och tränade efter jobbet och som i tidigare inlägg så är jag väldigt nöjd ;) och sen hem till mamma och pappa för att hämta kakbottnarna.

Ringde ju mormor igår och frågade om receptet på en tårta som hon hade gjord på julafton som jag tänker ha och bjuda på då jag fyller år (kan inte uttala det och ännu mindre stava det!). Och idag kom hon med receptet OCH kakbottnar till en tårta för att ja skulle se hur dom ska se ut, nog är hon gode gullig ändå. Och om ja känner mej själv rätt så är dom där kakbottnarna dom som kommer bara bäst! haha
Bakade även en himla massa bullar igår, både vanliga med socker och kanel men sen även med smörkräm och mandelmassa. Men tyckte väl inte att det smakade speciellt mycket?! men kan ju ha att göra med att ja inte hade någon vaniljsocker att he i för en viss mamma sa att dom hade det hemma men icket!
Sen vad som händer med ikväll vettefaan, sitta här och så ta en tripp till duschen. Skulle väl egentligen behöva diska också för att det ska gå ihop med de ja ska baka med i morrn. Men vettefaaan om ja ids. Men ja får se kanske det dyker upp nån energi sådär som det brukar göra på kvällarna när jag får mina städil ^^
men men seeya

Kommentarer
Postat av: Lina

menaru schwarzwaldtårta? ;)

2011-02-02 @ 22:37:15
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se
Postat av: L.Larsson

Bara en dag kvar innan du fyller år ;);)

2011-02-03 @ 17:43:21
URL: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0