God morgon

Mycket varierande rubriker jag vet men jag behöver fantasin till annat just nu;) Sitter ialla fall i Sandras lägenhet nu och håller på göra oss i ordning för en dag på stan.. och linas drömställe MYRORNA! Men det ska bli kul..sväskorväskorväskor yes i love väskor!
Natten har varit ganska jobbig, har haft så  ont i magen, mest troligt pga voltaren så ja ska hoppa över dom idag och se om det blir bättre, inte så trevligt att ha en gormig mage när man är här!
Vet inte va ja ska skriva om riktigt, lina har okuperat spegeln i badrummet så jag får vackert sitta här och vänta tills hon är klar ;D haha

Ha en bra dag, för de kommer jag att ha!

Seeya!

Kommentarer
Postat av: L.Larsson

Åh väskor! Tänk om du skulle hitta en stor perfekt, snygg väska med långa och korta axelband som är svart! ;)

Hoppas ni får detkult på stan ;)

2011-02-18 @ 12:34:05
URL: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0