Extrafilm

Jag kommer nog ALDRIG mer beställa någonting i från detta företag! Nu är jag så förbannat less på att kopiera papper hit, hämta papper på banken dit bara för att DOM har tabbat sej! Före jul beställde jag en fotobok därifrån till min morbror och hans fru i julklapp. Saken jag beställde kom och jag var jättenöjd, betalade räkningen på en gång. Men i förra veckan fick jag ett mail med en påminnelse för obetald räkning ?! SÅ jag kollade i alla mina papper (jag skriver upp vad hur när blabla jag har betalt) och där står det klart och tydligt att jag betalat denna räkning. Jag ringer upp till extrafilm där dom säger att jag inte har betalt (och hon ja pratade måsta ha vakna på jättefel sida, jamen URSÄKTA mej för att jag inte använder internetbankdå!!!!!) så jag skulle skicka in lite papper för att bevisa att jag har betalat. OKEY fine! När jag börjar kolla igenom alla papprerna igen så ser jag.... räkningshelvetet som jag fått tillhör inte ens mej utan nån Hanna Petterson?! okey lite har jag väl mej själv att skylla men kommer paketet till mej och det är rätt innehåll så tar jag ialla fall för givet att räkningen ska stämma! SÅ jag ringer upp Extrafilm igen.. suck. Hon jag prata idag var betydligt trevligare, men samma visa igen jag måste skicka in papper för att bevisa att jag har betalat. Men va faaan kan inte dom kolla vilka "banknummer" dom fått betalt av ?! Så nu fick JAG en massa jävla arbete för att DOM har klantat till dej! Nä fyfan så less, från dom beställer jag ALDRIG mer!
Exrafilm: Iof bra saker MEN kass service!
Nu ska jag sitta och försöka lugna ner mej och njuta av mitt kaffe.. sen åka till banken för att få ett jävla papper där det står att jag faktiskt har betalat och sen ska ja jävlat säkert och träna!
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0