Nu ni

Är jag ledig idag och i morgon, skönt så gissa vem som legat i sängen lääänge idag (sova går sådär med en busig katt) men ialla fall fått sova till och från.. Dåligt väder är det också så man behöver inte ha dåligt samvete över att man är inne. Men vars i fan tog sommaren vägen, vars tog alla mina chema veckor vägen?! det blev som bara tvärkallt. Men mina vänner jag sörjer dej ej för det är bara 6 dagar kvar tills jag lämnar Sverige för Grekland en vecka! Och när jag kommer hem är det höst och jag älskar hösten ;)
Katta då, jo fullt ös medvedslös! Busar mest hela tiden men är också väldigt mysig. Ska vara nära hela tiden helst på en om det går bra. Data intresserad är hon också, sitter ofta och kollar på skärmen då jag kollar runt. Hon har kommit på hur man spinner också (eller det var ganska länge sedan) och hon sprinner så fort man tar i henne.. SÖTNOSEN min! Hon är så söt när man pratar med henne också för hon söker verkligen ögonkontakt.
Ikväll blir jag bjuden på suchi hos mamma mu, gott gott
Lite leksaker har hon fått sej också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0