4 aug

Hemma efter den 8onde arbetsdagen och ja jag börjar känna mej sliten! Men jag är glad över att dessa 2 kvällar har varit lugna och sköna. Så håll tummarna att allt är lika lugnt och skönt på jobbet imorrn så man orkar kvällen ;) haha
Har hunnit packa det mesta så man bara behöver kolla igenom om det är något man skulle ha glömt. Så det enda som är kvar att göra i morrn är att handla lite käk, packa ner katta och svänga förbi mamma och pappa och fylla på matförådet till Zid..
Disa är i alla fall i sitt esse, springer och hoppar omkring som en annan stömmel, tror nog att den rackaren har sovit när jag har jobbat och har en massa energi att bränna. Hoppas för guds skull att denna natt inte bli som den föra, då var hon GALEN hela natten och inte fick man sova mycket. Jag stör mej inte det minsta när hon är på golvet och leker med sina saker, men när hon är i ansiktet på mej och ska väcka mej till varje pris är det inte lika skoj :P Men man kan ju inte bli arg på henne heller, hon är ju så förbaskat söt och mysig då hon är på det humöret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0