1 Aug

Jaha gick sommarn så här snabbt, sikken tur att det bara är 2 veckor kvar till Grekland då;) Fyfan va jag lääääängtaaar!

Har jobbat idag också, som vanligt? men slutade 13.30. Bestämde mej för att avmaska Disa för jag tvivlar starkt på att det skedde där hon föddes! Poppis blev man också jajjamän^^ men det gick över för nu ligger hon på min axel med skallen neråt (skönt?) och sover som en stock. Snacka om en donna som alltid ska vara i centrum, hon vet precis vars jag är hela tiden och bäst vet hon när jag är i köket ;) men är man en hungrig kisse så är man och det skadar då inte att hon äter, för hon är en aning för mager! Men det ska vi ordna med kokt abborre och andra smaskigheter.
Har möblerat om också (fan va ja ha hunnit saker!) så nu ser det lite annars ut här men det har ju vart samma samma sen jag flytta in så det var dax för dörrändring, Lina och Sandra var här och var smakråd;) Och så hade jag ju pappa som flytta runt tungasaker hjälp, och så Bea och Madde förståss :)

Nåja nu ska det bli sova, men jag tvivlar på att Disa håller med då ja måsta väcka henne då jag kliver upp;) men hon får stöka bäst hon vill
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0