Onsdag

Fått klagomål om dålig uppdatering säger inga namn *haarkellina* haha nä men ska försöka att bättra mej jag looovar.. börjar ikväll ;)
Idag fick jag mej ääntligen en sovmorgon, tråkigt nog så känndes ändå natten som om den bara vore 3 timmar lång, typiskt! men ialla fall när jag vaknat käkat frulle (!!!) så for jag till gymmet, var slö idag så jag tog bilen men presterade riktigt bra på gymmet idag. Slog mitt egna rekord på cykel och programmet random hill! NÖJD! och körde överkropp som varenda onsdag.
  • Cykel random hill 10 min 5.5 min
  • Gym överkropp 6 maskiner
  • Cykel random hill 20 min 12.7 km (rekordet här alltså)
Åkte hem duscha fick mej ett ryck så jag diskade undan all disk och dammsög bort all jävla sand. Hur mycket som hellst ÖVER allt! och cyklade till jobbet (lägg märke, cykel inte bil) har börjat cykla nu dit jag ska och det är himla skönt även för en morrgontrött människa som jag att kicka igång dagen på cykeln. Jobbade mina 4 timmar och styrde till konsum, hade fått för mej att jag skulle baka skorpor så jag behövde diverse ingredienser. Dock kom jag hem med allt UTOM äggen men tack och lov så hade jag ett ynga ägg kvar så det blev bara halv sats idag, men bättre än inget alls. Hur dom blir det vet jag inte än för dom är fortfarande i ugnen. Men hoppas på gott resultat;P
Sådär ja en liten uppdatering, händer inte så mycke mer än att jag jobbar och tränar (kuljul) men det håller mej sysselsatt. Men guuud vad jag längtar till Brändön i sommar!
Nåväl åter till skorpbakningen
seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0