Nämen hej!

Är långt mellan gångerna jag skriver men, bättre än inget alls ^^
Har fått förlängning på min 38% och jag vet att jag sagt att jag skulle neka, men det är fan så svårt att säga nej! Har förlängning fram tills semesterperioden börjar iaf.  Har även hunnit skriva högskoleprovet och det var ju en upplevelse kan man ju lungt säga, stress fy fan vilken stress! ska nog göra om det till hösten för då vet man ju lite vad det handlar om och hur man ska planera tiden osv.
Annars har det inte hänt så mycke mer än att jag har jobbat. Har ju även jobbat idag mellan 16-20 och direkt hem och tvätta.. haha så kul. Nä men tycker faktiskt inte att tvätta är det jobbigaste man kan göra precis. Hade ju som inget bättre för mej ikväll så var ganska skönt att ha det bortgjort!
Och tränat har jag också gjort, även om jag inte hunnit skriva om det. Men jag gör mitt race på Måndag-Onsdag-Fredag. Dock blev det ändringar denna vecka eftersom jag jobbade dubbla turer igår så det blev träning idag istället. Ska nog fara och träna i morrn också. Cykeln går bättre än någonsin och kör fortfarande på Random hill för det är fan så mycke roligare =) 

Så idag blev det :
  • Gym helkropps 10 maskiner nautilus
  • Cykel random hill 20 min 11.2 km
Ska plocka ut cykeln ur förrådet nu också känner jag, så man kan börja cykla till och från jobbet.. fyfan va skönt och så ska ja ta mej nån runda runt "broarna runt" det sa ja i fjol också men det blev inte en enda gång! men i år då jävlar ;P haha
Förresten.. så har jag fastnat för en musik jag nog aldrig trode jag skulle lyssna på. Fiol musik, ingen sång utan bara fiol och andra instrument. David Garretts nyaste album Rock symphonies Finns på Spotify, detta är nog en av mina favoriter:David Garrett – Smells Like Teen Spirit

Nä åter till tvätten
ceeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0