Haha

Det där med blogguppdaterandet gick inte så bra märker jag, men ids fan inte !:O
Idag har jag varit ledig och det har varit grymt skönt! Fick min efterlängtade sovmorrgon och vaknade utvilad och det kan jag lova är ett tag sen. Bemannings ringde och gav mej lite jobb och jag fick även veta vars jag är placerad i sommar och jag fick vara vad jag kallar "hemma" INGEN är gladare än mej nu !:D Har varit på återbruket en sväng och köpte med mej 2 böcker och så hundben till hundarna också såklart. Det köper jag alltid då jag är där. Åkte till mamma och pappa och började städa (jag är störd jag vet!) men det faller sej som bara på när man är van att hela tiden plocka när man jobbar. Men bra belönad blev jag, mat från Heart to Heart och dom har sååååå god mat. och matlåda fick jag med mej hem också ;) deras portioner är sjukt stora så man kan helt enkelt inte äta upp allt. Men det är bra, 2 luncher/middagar till priset av en^^ Och så Big Brother såklart, och jag som sa att jag aaaldrig skulle se det haha pffft!!
Sen har jag ju också tränat och slagit ett nytt rekord. På random hill 20 min 13.1 km och yes jag är nöjd, så  nu är det bara att sikta ännu högre. träningsvärk har jag också men då vet man att man gjort nått bra ;)
Seeya !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0