Fisksoppa

Må vara jävligt gott, och jag var jävligt hungrig men jag kom på först efter att den ändå stått i kylskåpet i 2 dagar. Och ja jag fick sona för det! Mådde som en gris igår kväll och trode jag åkt på magsjuka. Okey jag vet inte om det var soppan eller om det var magsjuka men eftersom jag ändå bara spydde (skitmysigt) i 4a timmar så satsar jag på att det var maten, för en sån lindrig magsjuka finns väll inte ?!
Men ifalla fall i morrn är det back to work för jag tror fan de va maten för jag mår som vanligt idag.. MEN jag kan tipsa om Resorb för dom som har magsjuka.. det är vätskersättningstabletter som man kan köpa på apoteket. Man behöver inte dricka mycket men får tillbaka mycket av det man tappar.. Så uummen upp på den! (bra för dom som e bakis också ;) )

"vätskeersättningar som återställer kroppens salt- och vätskebalans

Vid diarréer, kräkningar eller kraftig transpiration förlorar kroppen vätska och viktiga salter. Resorb är en receptfri vätskeersättning som snabbt tas upp av kroppen och på ett effektivt sätt återställer salt- och vätskebalansen, vilket i sin tur påskyndar återhämtningen.

Användningsområde
Resorbs primära användningsområden är vid diarréer, kräkningar och kraftig transpiration p g a fysisk aktivitet eller varmt klimat, men kan även användas vid andra påfrestningar som negativt påverkar kroppens salt- och vätskebalans. Resorb med Apelsin-, Hallon- eller Svartvinbärsmak rekommenderas till barn från 3 år och vuxna."

Nu Talang och Ben och Jerrys med lina ;P
Seeya!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha vilken tur! :D

Duuuuu, du borde verkligen uppdatera oftare, skärpning! ;)

2011-04-13 @ 21:00:51
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0