Turkiet - Marmaris

Ja de var ett tag sen man ides lägga ned nå tid här (vilket alla skriver när dom inte uppdaterat på ett tag, så jag tänkte vara som alla andra..haha!)
Nä men det stora som hänt är att jag och Lina har varit i Turkiet-Marmaris i hela 2 veckor. och nu såhär i efterhand hade man ju gärna stannat typ en vecka till.. minst! Hur skönt som helst hade vi det där. 40 grader om dagarna och 26 på nätterna.. klaga.. neeeheeej!  Vi hann med en hel del, shoppa(!!!) åka båttur i 9 timmar, Hamam(turkisk massage) och det bästa av allt är att det är så billigt, man kan verkligen unna sig utan att känna att man slösar massa pengar i onödan. Det "negativa" med resan (okey jag får skylla mej själv för det är så det är där) är alla som sliter och drar i en för att man ska komma och kolla i deras affärer.. tror mina armar blev en meter längre efter dom där 2 veckorna. Men dom är ganska härliga också, fruktansvärt gästvänliga och måna om en. Och vilket minne vissa har.."emmelie, come here and take a drink!" hur fan kan dom minnas ens namn?! hur många passerar inte där dagligen? eller så är man väll poppis ?;) haha. Nä men turkiet fler gånger, javisst!
Sen har ju jag och Älskling firat 6 månader också, Fick ett jätte fint armband som ja ska lägga upp bild på sen !:)
Och han fick en parfym som lukta as gott av mej. Diesel fuel for life (köpte även en åt mej själv, disel fuel for life)
min   kristers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0