Stammis

Haha ja tragiskt men sant, jag börjar vara stammis på vårdcentralen!
2månader sen - halsfluss jusst före resan till Turkiet. Tack och lov så var jag"frisk" under den resan, började hosta där lite smått, men inget störande.
För dryg 2 veckor sen - halsont och pencillin igen och börjar efter halva kuren att hosta som ett jävla psyk vilket leder till idag då, då jag förhoppningsvis får en ny tid (har telefon tid för tillfället) och får  veta vad min jävla hosta är för något. Några kollegor tippar på lunginflammation. Vilket ja hoppas det INTE är för älskling kommer på lördag och skulle jag nu ha det så kommer han inte hit. Vill som inte smittas :/ samt att jag har varit hos sjukgymnasten i veckan och ska dit nästa.. inser ni att ENDAST besöken har kostat mej 400 spänn denna månad + medicinkostnader.. det jävla totalsuger!
Sen så ska vi inte ens prata om min energi, för den är just nu obefintlig. Totalt jätteveck. Blir andfådd som en gris bara för några trappor och har ingen röst att prata med. Någon som vill byta med mej?! Nä jag tänkte väll det.. så man får hoppas på det bästa. (hahahaha)
Sen äre väl dags att julpynta snart också? kanske i morrn blir det gjort. har ju inget annat vettigare för mej (om ja nu inte får jobba, vilket jag ändå inte får om det är lunginflammation *SUCK*) men det är mysigt med jul, ska börja skriva upp vad jag ska ge till folk i julklapp också. Så det inte blir sista minuten (vilket det ändå nästan alltid blir) men man kan ju alltid göra sitt bästa!:D haha har ialla fall 2 julklappar klara:)
nåväl, nu ska ja sitta och vänta på att vårdcentralen ringer
krya på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0